Vatten, vatten & vatten

Okej, nu lägger jag ner pluggandet. Har fått nog om hutuer och tutsier och allt vad Kalla kriget handlar om.
Nu blir det duschen, sen sova. Förresten tror jag att jag kommer få tillbringa många stunder under natten på toan, för här sitter jag och laddar med vatten för fulla muggar! På lördag är det ju Stadskampen, tröningar hela dagen + tävling på kvällen, KSD mot Falun. Och nästa helg är det ju SM. Som jag för övrigt är grymt taggad till!


& så hoppas jag på lite sol imorgon, det har ju i princip regnat hela veckan ...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Vatten, vatten & vatten..

..& helt plötsligt blev en liten vickan både jättekissenödig och jättetörstig på samma gång haha <3

2009-05-07 @ 23:14:59
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0