Varmt!

Ja, det var ju så grymt fint väder igår så jag låg ute större delen av dagen.
På kvällen drog jag in till stadsparken för att träffa Emma, Therese, Julia och lite mer folk.
Lite grillning och sånt mys. Sen träffade vi också Adde och Fredrik och tog en sväng till Sveaparken
där delar av stjärnparaden var. Kvällen blev helt okej.

Nu väntar jobbingskorna. Yes, det är varmt ute men jag har knappt sprungit den här veckan...
Ikväll hinner jag ju inte heller för då ska jag ju på Stjärnparaden!

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade riktigt kul i går, tack för kvällen sötnos :D

2009-05-31 @ 11:53:14
URL: http://emmabjorndahl.devote.se
Postat av: Julia

Tack för igår :) <3 och tagga stjärnparaden ikv :D:D

2009-05-31 @ 12:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0