Teknis fest? - javisst!

Efter skolan idag drog jag upp på stan. Fika med Mira var planerat, men jag sprang på Karin på HM så hon hängde också på. Arvid och Sara kom förbi en sväng också. Trevligt, men jag upptäckte att jag var den enda i gänget som inte är med i Stjärnparaden ... Hehe, men ska nog söka nästa år, om jag har tid.

Måste ju bara meddela också att den 3 juni är det äntligen dags för Teknis Orginal festen. Yes, rudbeck ska ha fest! Biljetter finns att köpa av mig. Kom igen nu folket, det kommer bli så taggat! Och man måste inte gå på rudbeck, ALLA är välkomna.

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: haha jag vet visst är jag duktig! Men det är ju skönt att springa :D

2009-05-27 @ 20:43:14
URL: http://emmabjorndahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0