Stjärnparaden - grymt bra!

& nu är Vitkoria hemma
igen efter en visit i Uppsala!
Jag har faktiskt hunnit sakna
henne, eftersom att vi i princip
ses varje dag annars.

Det blev som sagt att
kolla på Stjärnparaden ikväll.
Gud så bra det var alltså!
Grymt taggat och med en
massa skoj.
Karin, Elin och Mira
grymt bra var ni!
Jag funderar fortfarande,
precis som jag gjorde i höstas
om jag ska söka till Stjärnparaden,
dans i så fall. Men jag har lite
brist på tid. Vill ju inte att det ska
krocka med discon...
Well, vi får väl se till hösten.

Imorgon blir det in till skolan till
kl 9, för då ska Viktoria och jag
sälja biljetter till Teknis-festen.
Så kom och köp gott folk, kom och köp!
Sen blir det avslutning med spanskan.

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Julia

Sök till stjärnparaden nästa år :D luuugnt!

2009-05-31 @ 22:36:17
Postat av: Viktoria Nordenberg

Aww <33

2009-06-01 @ 13:47:19
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0