Snart slut på pluggandet

Eftersom att i princip alla kurser har tagit slut nu, så är skolan riktigt skön just nu. Lite betygsnack och inlämning av böcker. 
Jag är faktiskt ganska nöjd med mina betyg:
Matte A: MVG
Historia A: MVG
Svenska A: MVG
Samhällskunskap A: förhoppningsvis MVG
Engelska A: VG
Spanska steg 3: VG
Bild: hoppas på VG, eftersom att ett MVG är helt omöjligt för min del, jag suger på att måla!
Och sen har jag ju med mig betyg från datakunskapen och naturkunskapen som avslutades vid jul. MVG i båda dom (y)

Nej nu blir det ett sista plugg. Imorgon ska samhällskunskapen vara inlämnad likaså vårat bildprojekt. Sen är allt plugg över för den här terminen!

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Thats great! :D <3

2009-05-27 @ 19:31:49
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0