SM

Hela helgen har spenderats i Västerås. Från tidig lördag till ikväll. Måste bara säga att SM 2009 har varit bäst! Jag älskar att dansa och jag älskar mina tjejer. Bättre kan det ju inte bli.

I lördags var det singel som gällde. Jag var för en gångs skull lite taggad på singel, det var ju dags för första tävlingen i silver, hehe. Emma och jag dansade oss till en semifinalplats, men sen åkte vi ut. Delad 6a slutade vi, vilket betyder att vi får en prick. Yeeaah! Therese gick vidare två gånger i sin klass, likaså gjorde Emelie fast i starklassen. Grymt bra tjejer!

Idag var det alltså dags för både grupp och par. Första tävlingen i A-klass med gruppen, och eftersom att det var SM så dansade vi alltså i SM-klass. Heheh, riktigt nervösa var vi när vi entrade tävlingsgolvet. Vi kom inte vidare någon gång. Men för mig spelar inte det någon roll. Jag är grymt nöjd med våran insats. För bara en vecka sen gjorde vi ju bort oss totalt i Falun, men idag klarade vi dansen riktigt bra!

Sen var det alltså dags för par. Där gick det bra, riktigt bra! Emelie och jag placerade oss på första plats i guld, vilket betyder att vi nu ÄNTLIGEN är uppe i star! Jaa, vi är hur nöjda som helst.
Emma och Johanna dansade semi men åkte sen ut. Viktoria och Bella kom 4a i sin klass.
Grymt bra dansat alla!

& grattis till Limited Edition som slutade 5a(?) i SM-klassen!! Sjukt bra!


Kärlek till er!

Mer bilder kommer imorgon, just nu väntar duschen sen sängen...

/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0