Måndag

Måndag idag, vilket betyder att det är starten för en ny skolvecka. Eller? Nej inte för min och Viktorias del. Vi drog till skolan, men sen visade det sig att vi inte hade någon lektion alls, så vi tog bussen till Adolfsberg igen.

Vid halv 5 drog vi till dansskolan där vi hade en välbehövlig privatlektion med Anna. Nu är dansen i princip klar, lite detaljer kvar + att vi på stadskampen och på SM kommer att få köra om dansen. Men precis som Emma skrev i sin blogg, så är det bättre att vi kan det vi har istället för att ha en hel dans som vi knappt kan.

En sak som slog mig när vi igår kollade på gamla dansfilmer med Experience, är att vi har blivit grymt mycket bättre på ett år! Hahah, men mycket är nog faktiskt Annas förtjänst, för det är efter att vi började träna med henne som vi har blivit bättre (y)


& vi i gruppen har ju
bestämt oss för att
få upp konditionen för
att orka A-klasstempot!
Tur att jag har hållt min kondition
på hyffsad nivå, hade varit lite
jobbigt att börja på noll liksom.
Men nu blir det intervallträningar
för fulla muggar!
Hehe, och duktig som jag är
blev det min första intervallträning
nu ikväll. Jag vet, tummen upp!



/ Sara


Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

jogga är okej, men intervall är sjukt jobbigt tkr jag !!!

2009-05-04 @ 22:26:42
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0