Love it!

Yes, nu är mitt hår äntligen blekt!
Grymt skönt kan jag lova.
Hmm, satt hos frisören i nästan
tre timmar, så nu har frsören och
jag pratat om allt känns det som.
Hahah, var helt tom i huvudet när
jag gick därifrån.
Jag är i alla fall nöjd med håret!

& ja, jag älskar min Calvin Klein klocka!

Imorgon är jag som sagt ledig, eftersom
att det är begravning för gammelfarmor.
MEN jag måste ändå in till skolan med
en buss som går 7.45 hemifrån, för
jag kom på att min biljett till stjärnparaden
ligger i mitt skåp och jag måste ju ha den
på söndag då det är föreställning.
Anledningen till att jag måste ta en sån
tidig buss från Vintrosa är för att jag
annars inte hinner innan vi ska iväg
till begravningen..
Inte precis vad jag hade räknat med!




/ Sara

Kommentarer
Postat av: vickan

Klockan är SKITSNYGG!

..och jag som är VIP har ju även sett bild på ditt hår, och det är också skitfint :D

2009-05-28 @ 23:52:10
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0