Jag är för tillfället röd som en kräfta

Eehm, jag måste erkänna att det var riktigt klantigt av mig att somna ute i solen nu i eftermiddags.
Jag är verkligen röd som en kräfta i hela ansiktet... Inte skönt kan jag lova er, hahah. Men jag får ta och skylla mig själv och hoppas på att det lägger sig lite under natten. Annars får jag gå runt i skolan med ett fejs rött som jag vet inte vad...

Dagen har varit hur lugn som helst, och det behövdes. Jag mår fortfarande inte prima, men det blir ändå skola imorgon.
Däremot blir skoldagen inte så jobbig imorgon. Vi har bara två lektioner och slutar därför innan kl 11. Då blir det lunch med Elin på stan och sedan vid halv tre drar vi och kollar på när dansprofilen på Gumaelius har uppvisning. Emelie är ju med, hennes sista någonsin!. Jag vet själv hur sorgligt det var med den sista uppvisningen, för ett år sedan var det jag som stod där...


Bilden är från min nästsista dansuppvisning med Gumaelius.
Gud, det var tider det!

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ni slutar snart runt 11 och jag har precis gått upp eftersom jag börjar 1. :P

2009-05-26 @ 10:33:49
URL: http://emmabjorndahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0