Toppenhelg

Ja, jag har som sagt inte varit hemma på hela helgen...
Fredagskvällen till lördag eftermiddag spenderades med
Calle. Det var mys, precis som alltid!
Sen kom Viktorias föräldrar och hämtade mig,
och vi drog vidare till deras sommarstuga.
Där var Viktoria och väntade på mig, hahah,
och herregud vad vi skrattade då på kvällen!

Idag har vi legat och stekt, varit ute med båten
och så har vi åkt vattenskidor!
Eller ja, Vickan åkte, jag kom aldrig upp, hahah.
Men jag kan ju tillägga att det var första gången för
mig, men inte för Vickan.




Som ni ser, för Viktoria gick det toppen!


Mindre bra gick det för mig, som hade fullt upp att
hålla ordning på skidorna, hahah!

Helgen har i alla fall varit hur bra som helst! ♥

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0