Skolavslutning

Mamma envisades med att ta kort på mig,
ute i det regniga vädret...

Nu är det alltså sommarlov!
Jag har inte riktigt fattat det själv än,
det kan ju bero på att vädret är
som det är.
Till hösten blir det en ny klass,
eftersom att jag och Viktoria ska
gå UF- Ung Företagssamhet,
medan alla andra i våran nuvarande
klass ska gå FG- Företagargymnasiet.
Men klassen till hösten kommer bli
så grymt bra!
Jag, Viktoria, Karin, Sara, Lousie,
Karolina, Ylva och en massa mer trevligt folk!

Efter avslutningen idag blev det lunch på Java
tillsammans med Julia, Karin, Elin och Mira.
Vi pratade en del minnen från det gångna året
vi har haft tillsammans, hahah.
Det blev också en liten sväng på stan innan
jag tog bussen hem. Ska in till stan igen lite
senare. Då ska the best of Sp1d + Karin och Elin
hem till Adde för lite mat och så.


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0