En lång dag...

Ja, dagen har rullat på. Upp med tuppen, strax efter kl 7, för att baka dom där kakorna...
Sen drog jag iväg hem till Viktoria. Vi packeterade kakorna, för sista gången! Skönt.
Vi delade även upp pengarna vi tjänat, men jag ska faktiskt spara till en tv har jag
kommit fram till. Jag har upptäckt att det skulle vara skönt att ha en på rummet...

Vid lunch drog vi upp på stan. Träffade Karin gjorde vi. Det blev lunch på la baguette.
Karin hade ju aldrig ätit där förut (!) Ett måste.
Sen gick vi runt på stan lite. Jag köpte faktiskt ett linne, för det var så grymt varmt med den
tröjan jag hade på mig. Jag köpte också solpuder, för min foundation är just nu alldeles
för ljus...

Sen blev jag upphämtad av Calle. Vi drog iväg och badade först, och sen hem till honom
och kollade på Dirty dancing. Jag hade ju aldrig sett den. Kvällen blev i alla fall riktigt bra!

Nej nu blir det sängen för min del.
God natt!

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0