Toppendagar

Gårdagen spenderades alltså först på stan tillsammans med Elin och Julia.
Det var riktigt länge sedan jag träffade dom, så det var kul!
Tyvärr köptes det inget för min del, jag har som vanligt lite dåligt med pengar, hehe...

När Viktoria hade slutat jobba för dagen, drog jag hem till henne. Vi pratade, var ute och gick och
pratade ännu mer. Vi hade minst sagt tusen saker att prata om! Det var ju sjukt länge sedan vi sågs.

På kvällen blev jag upphämtad av Calle och så drog vi hem till honom. Jag stannade där över natten.
Och precis som vanligt så var det hur mysigt som helst. Du är underbar!

Pappa hämtade upp mig nu i eftermiddags. Vi drog ut till Skopunkten. Och ja, jag köpte
ett par skor, så grymt snygga enligt mig! Och dom kostade bara 99kr, kan det bli bättre?!


Nu ikväll har jag hunnit med att kört intervaller, städat lite på mitt rum och så har jag
kört lite badminton med lillebror. Jag kan ju inte direkt påstå att det gick så bra för oss,
men vad gör det när man har kul? Nej precis, inte ett skit!



/ Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0