Saknar dansen!

Igår kväll när jag kom hem från Julia, satt Emelie och kollade
på filmer från danstävlingar under åren vi har tävlat.
Jag satte mig också och kollade, och herregud vad danssugna
vi blev! Vi såg också hur dåliga vi var i början, hahah!
Singel är något som alltid har gått dåligt för mig, grupp har gått
bättre nu den senaste terminen och par är något som faktiskt
oftast har gått bra...

Maj, 2007, Emelies och min första tävling, 6a i par.
December 2007, 1a i par och vi fick våran första prick.
December 2007, Christmas Cup, 5a i par och vi fick dansa final på stora scenen (y)
Februari, 2008, 2a i par och vi fick sista pricken till silver.
Mars 2008, 10a i par, och det är också våran sämsta placering. Privatlektion togs efter den här tävlingen!
April 2008, 4a i par, men tyvärr ingen prick...
Maj 2008, 2a i par, ingen prick här heller...
Juni 2008, (SM), 1a i par, första pricken i silver!
September 2008, 4a i par efter våran miss i finalen och den tror jag att alla minns!
Oktober 2008, 6a i par och ingen prick här heller. En privatlektion bokades in efter den här tävlingen också!
November 2008, 3a i par, och vi tog äntligen våran sista prick upp till guld. Överlyckliga!
December 2008, slutade 4a i våran första tävling i guld.
December 2008, Christmas Cup, där tävliade vi nu i en åldersklass högre. Slutade 10a, nöjda efter en semifinalplats!
Februari 2009, 2a i par och våran första prick i guld.
Mars 2009, 7a i par, en av få gången vi har missat final...
April 2009, 4a i par och ännu en prick till oss.
Maj 2009, 2a i par, men tyvärr ingen prick.
Maj 2009, (SM) 1a i par och vi tog sista pricken till star!
Och ja, här är vi nu alltså, taggade inför första tävlingen i star!



/ Sara


Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Ja jävlar :D !

det har gått ganska fort för er..

<3

2009-07-20 @ 15:23:09
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0