Wow, är det sant?!

Plötsligt händer det!
Jag har fått tusen frågor om vad som har hänt, varför jag inte har bloggat och när jag ska börja blogga igen...
Men gott folk, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, hahah!
Idag kände jag själv att det kanske var på tiden, liksom ta tag i det här igen.

Ja, vad ska jag säga. Det finns mycket som har hänt, alldeles för mycket att ta upp här.
Men ja, skolan har dragit igång och det har knappast någon missat. Dansen är igång den med.
I höst blir det förutom disco också jazz och ragga för min del. Jag vet, ragga är verkligen
inte min grej, men för att vara en bra dansare ska man vara bred,(ja alltså inte på storleken,
utan bred inom olika danser.) Därför känner jag att ragga blir en utmaning, en väldigt stor sådan!
Och Calle och jag har snart varit tillsammans i två månader.
Ja, livet är på topp! 

Och jag ska ändra infot om mig, där det står att jag snart är 17 och så vidare, 
men om jag ska vara ärlig, så vet jag inte hur man gör.. Heheh, pinsamt! 

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Juliaaa

det är helt wondeeeerful att du har börjat blogga igen;)

2009-08-27 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0