vart tog dagen vägen ?

Hejhej
Tisdag. 
Dagen har gått otroligt fort, enligt mig iaf. Skolan rulla på, med bl.a. debut för min del i poker (y) yees, och gissa vem som vann va ? ;)  hahah, kan det ha varit jag kanske ? jamen självklart ;) 

Efter skolan blev det att vänta på Elin, som skulle komma upp till stan :) <3 Fast sen när hon kom blev det typ bara att dra till McDonald´s och sen vidare till bussen ... hahah, aja, jag hann iaf träffa henne en liten sväng (y) <3 
Bussen hem gick ovanligt fort den också, så kom hem efter bara 20 minuter kanske, inte illa ... Fast när man kom hem väntade det extremt roliga pluggandet ;/   aja, det är ett måste, så hade liksom inget val. 24 glosor på spanska tills imorgon, fick vi reda på igår, heeejja ! Buena suerte till mig där va ;)  hahah

Och imorgon är det soooooovmoorgon för min del :D mohahah, sjukt skönt att kunna ta halv 9-bussen hemifrån alltså ;) Så synd för er i andra gruppen va ;)  Fast jag känner att jag kommer att få äta upp allt mitt peppande på den här sovmorgonen nästa vecka, då det är den andra gruppens tur att få sova lite längre medans jag får stiga upp INNAN tuppen ...  

Aja, nu väntar min sääääng på mig, är sjukt trött så det blir att lägga sig tidigt ikväll ... 

Gonatt  
/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0