solning (y)

Haalluu
Min lördag har faktiskt varit lugn, med lite plugg, solning och tv... Däremot blev det inte alls så mkt plugg som jag hade planerat, för jag orkar faktiskt inte riktigt. Veckan som var har jag stressad som bara den, så jag kände att det var skönt att skita i pluggandet idag. Sen vid 2 drog jag in till haga för att sola med Viktoria. Det kändes välbehövligt för jag är riktigt blek, hahah... 



Ja, ibland blir man kvar helt själv ute i mörkret när en del tycker att det är kul att springa in och låsa dörren ...  hahah, ja så jag var riktigt lättad när de släppte in mig sen igen (y) hahah, ja det var alltså i lördags på pokerkvällen ... 



/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack för att du följde med .) <3

2008-10-05 @ 18:47:53
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Nejmen tack för att du följde med ! :) <3

2008-10-06 @ 20:28:41
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0