Oh my ...

Hallu
Hemma nu då. Skönt tycker jag iaf :) hahah även om jag bara var borta en natt ...
Kom dit ganska sent igår kväll, då blev det promenad med Emelie & Malin. Men lättskrämda som vi är, så slutade våran lilla promenad i panik och springande, hahah ! Då var vädret iaf okej, som det däremot inte var när vi höll på och grilla. Då kom regnet och åskan ... Men det gick ju bra det också ;)
Jag kan ju sammanfatta kvällen så här ; busken, nattmat, trångt och sandigt ! Ja, bättre än så, det kan man nog inte beskriva kvällen alltså :) hahah, justja jag höll på och glömma " oh my ... "  hahaha, typ det bästa av allt under vår tältning, och jag höll på och glömma det ?! Skärpning Sara !

Idag blev det upp och steka i solen. Jag kanske råka steka lite för mkt, eftersom jag nu sitter här med ett ansikte rött som en tomat ! Inte vidare skönt heller, men jag får väl skylla mig själv ...

Det jobbigaste när man kommer hem är att packa upp allt som man hade med sig ... Det går liksom så bra o packa ner allt, men sen när man ska packa upp det, ja det är ngt helt annat, ngt som jag alltid drar mig för att göra ... Så än så länge står min väska ouppackad ...

Får väll hoppas att mitt ansikte inte är lika rött imorgon, för annars tror väl folk att det är ett vandrande stoppljus som kommer eller ngt, hahah !

SeeYa   / Sara

Kommentarer
Postat av: vickan

aw, mysigt :) btw jag är också rätt röd xD hihihi <3

2008-07-30 @ 14:45:25
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0