YES !

YES! Äntligen var det där jävla provet gjort, och äntligen var allt plugg avklarat !

Nu sitter jag här, stolt över mig själv för att jag kunde svara på alla frågor på provet, även om jag inte hade pluggat ngt vidare bra. Fast nu vet jag ju då inte hur mycket som är rätt, men det är ju en helt annan sak...

Idag var också sista riktiga pluggdagen för i år. Eller ja, plugg och plugg ... Prov, håltimma, utvärdering, lång lunch, fika och spel på spanskan och genomgång på matten. Ujuj, inte speciellt jobbig ;) Imorgon blir ju inte värre heller, bara idrott på schemat! Börjar halv 10 och slutar 11. Skönare skoldag får man leta efter !

Eftermiddagen var riktigt uppskattad, stan och Lager med Julia :) <3 En sväng hem till henne hann vi med också, riktigt kul ! Tack för idag, Julia ! :D

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria

INGET MER PLUGG I ÅR, DET HÄÄÄR BORDE FIRAS!!

2008-12-17 @ 22:14:26
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Juliuuuul

Jättetack för idag :D <3

2008-12-17 @ 23:17:44
URL: http://juliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0