sammanfattning 08

Sammanfattning av år 2008, del 2. Sommarn, från juni t.o.m. augusti ...



Elin och jag hade våra små utflykter, hahah


Hahah, ja Malin träffade man ju en del, allt med henne är så otroligt bäst !


Jag dansade nästan 40 timmar i veckan, i 4 veckor. BÄSTA SOMMARJOBBET ! sakna allt o alla ! <3


Olivias och mina stunder är verkligen värda att minnas ! JAG SAKNAR DIG ! <3


Jag fyllde 16, och det firades hos farmor med Malin ! :)<3


Alla dagar i Unden med Malin.


Tältning med Malin, Emelie och Henrik ...


Stockholm med bästa !


Och i början av juni fick jag påfyllning i prishyllan med en guldmedalj från sm i par ! :)

Ja just ja, sen lämnade jag gumaelius med bra betyg, och tog steget till Rudbeck ! Där träffade jag världens underbaraste tjejer, Mira och Julia :) Guld att gå i samma klass som dom och med Viktoria såklart ! :)<3


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0