God Jul !

Godmorgon alla !
Här har tomten redan varit, hahah, eller ja, paketöppnandet från mamma och pappa är redan avklarat.
Eftersom att Emelie och jag får våra nya parkläder i julklapp och att jag får resan till Spanien med skolan av mamma och pappa var jag inte ett dugg inställd på att få någonting.
Men 4 paket blev det ändå. Parfym, underkläder, en tröja och EN BÄRBAR DATOR !  yeeah :D



Snart bär det av hem till farmor och farfar för mer firande.
Tyvärr kommer inte min gulliga gammelfarmor att vara där som hon brukar ... Hon får fira jul på sjukhuset eftersom att hon har brutit lårbenshalsen ...  hmmm, inte bra !

Hoppas ni alla får en helt underbar jul ! :D

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Woow, jag vill också ha en bärbar dator!! :D

..jag fick en dan innan jul men den är fetttt seg! :P aahaha pusss <33

2008-12-25 @ 08:53:23
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: adde D:

ooh ny data :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

en apple elr

2008-12-25 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0