Uppvisning som väcker minnen


Hahah, Viktoria & Elin, så små ni ser ut ;)

Ja, en otroligt skön dag har passerat. Började 9.30 och slutade vid 11. + att det var idrott på schemat, och det gjorde ju saken ännu bättre :)
Efter dusch och så, blev det att träffa Elin på stan. Gå ner till Gumaelius för att hämta skolböcker till sjuklingen som jag har till syster, och då blev det även att hälsa lite på Romina, Tobbe, Ina och Leif. Trevligt, och det var ju ett tag sen man såg dom !
Sen drog vi vidare upp på stan, när vi kom på att vi kunde hoppa in på kulturskolan för att ta pulsen på alla danstjejer på gumaelius som skulle ha uppvisning. Väl där träffar vi också Åsa, ja trevligt det med.

Efter att ha kollat på dansuppvisningen, blev det att äta på Jensens. Riktigt gott och mysigt :D

Sen tillbaka till kulturkskolan, julklappsbyte med Elin och Vitkoria, och sen blev det att kolla på uppvisningen igen... hahah, ja, jag behöver kanske inte nämna att jag saknar dansen på gumaelius ? ;) hahah !
Så många minnen ...

Ja, och imorgon blir det jullov ! För efterlängtad om man säger så ...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Elin

hahhaha vad arg jag ser ut! tack för dagen :D

2008-12-20 @ 08:41:16
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0