Starcupen, Hallsberg

Heej
Ja, idag var det tävling i Hallsberg som gällde.
Upp kl halv 7, dusch, platta och fixa håret + smink osv ... Hämtade upp Viktoria vid 9, och sen bar det av mot Hallsberg.
Väl där blev det att lämna grejerna i ett av omklädningsrummen, som för övrigt var väldigt trånga (fast inget slår Arboga-tävlingen!).

Singel startade tävlingen och jag var sjukt taggad för att äntligen ta pallplats och prick. Men det gick ju inte riktigt som jag hade tänkt mig ...
åååhhh, fortfarande arg på min singel !
Jag tyckte att det kändes grymt bra när jag dansade, med det tyckte tydligen inte domarna (?) så jag gick bara vidare till semifinal sen var det byebye för mig. Bättre gick det för Viktoria, som slutade 3a, stooort grattis gumman ! :D<3
Emelie gick det helt okej för. Hon slutade 7a i sin klass, och det är inte dåligt det ! :)<3

Men både Emelie & jag var grymt taggade för revanch i pardisco, så när det väl var dags att gå ut på tävlingsgolvet, gick det faktiskt riktigt bra, vidare till final där vi till slut slutade 4a. Inte dåligt för att vara första tävlingen i guld, vi är nöjda iaf ! ;)<3 Lite surt att missa pallen och prick precis, men vi börjar ju bli vana .. hahah ;D

Bilder kommer så fort min kameras batterier har laddats ...

Tack alla för en lyckad dag ! :D<3

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0