Stammis



Ja, torsdag idag vilket betyder att det är fredag imorgon ! :D Som jag alltid säger på torsdagar så ska det bli otroligt skönt med fredag och helg, hahah !

Skolan idag har bestätt av Samhällskunskap, Idrott (volleyboll), Engelska, Bild och Matte. Allt rullade på i sin takt som det brukar göra...

Efter skolan drog jag till Deed med Julia. Ja, jag börjar nog bli stammis där, eftersom att jag äter där typ två gånger i veckan... hahah, men det är mysigt där, så varför inte liksom ;)

Sen blev det dans, träning inför Christmas Cup på lördag. Det ska faktiskt bli riktigt kul på tävlingen även om man inte kan få några prickar där ....

Naturkunskap har också pluggats en del nu ikväll, prov snart och det gäller ju verkligen betyget nu, så jag får väl kämpa på även om min hjärna redan har tagit jullov.

Nu blir det duschen och så har jag planerat att lägga mig tidigt ikväll. Ja, vi får se hur det blir med den saken, för jag har sagt samma sak i minst en vecka nu.

/ Sara

Kommentarer
Postat av: juliaoooo

mysigt pysigt!

2008-12-15 @ 00:45:22
URL: http://juliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0