Nytt namn ?

Heej
Ja, hinner inte skriva så långt nu. Har fullt schema nu och en vecka framåt ...
Dagen har iaf varit grymt bra, och tack för pratstunden på Deed Mira ! :)<3
Prova våra nya gruppkläder har vi också gjort idag, och jag tror verkligen att dom kommer att bli grymma ! Nytt namn ska vi nog också ha, inte ritkigt säkra på den punkten än, men om ni har några förslag är det bara att säga till.

Dagarna som kommer är mer eller mindre fullbokade ... :
Torsdag: Träning och plugg.
Fredag: Träffa Elin
Lördag: Christmas Cup
Söndag: Träffa Olivia
Måndag: PLUGG !
Tisdag: PLUGG !
Onsdag: Mys med Viktoria, Mira och Julia
Torsdag: Saw 4 ?
Fredag: Saw 4 ? Ja, inte riktigt bestämt där än ...

Några fullbokade och roliga dagar att se fram emot ! (dom flesta iaf ... ) :D<3

Nu blir det att göra styrkekalendern för idag, som jag faktiskt har lyckas följa riktigt bra.

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ja tkr vi tar saw 4 efter jag blekt håret!! :) <3

2008-12-11 @ 20:36:21
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: olivia

jag har saknat dig så otroligt mkt! på söndag då jävlar ska vi ta igen allt vi har missat! jag älskar dig gumms :)<3

2008-12-12 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0