Nedräkning - jullov !

Segt med måndag alltså - ge mig jullov nu tack !  ( bara 4 dagar klvar nu ... ) hahah, fast som jag har sagt tidigare så har min hjärna redan tagit sitt jullov, vilket är lite synd med tanke på att vi har prov på onsdag ... Heja mig !

Hahah, ja dagen har iaf bestått av skratt, mejlskrivande på spanskan och en massa arbete med våran otroligt braiga idé till projektet "Hållbart entreprenörskap". Allt talar ju sitt tydliga språk - att jag, Viktoria, Mira och Julia är bäst tillsammans ! Jag är iaf sjukt glad att jag har er tjejer ! :)<3

Efter skolan blev det raka vägen hem för att slå upp naturkunskapsboken (som jag för övrigt aldrig vill se mer igen sen!) och börja plugga. Men ja, jag kan ju erkänna att det inte gick lika bra som planerat, jag var nämligen sjukt okoncentrerad ... Menmen, kan jag förhoppningsvis lite mer nu.

Imorgon blir det att dra till sömerskan för att prata om Emelies och mina nya parkläder som ska sys , ÄNTLIGEN ! :D

Och förresten, alla i Citruz, kan ni träna måndagen innan nyår ? ;) haha :D<3

/ Sara


Kommentarer
Postat av: Diana

hej läs gärna min blogg.. speciellt den sista inlägget :) skriv gärna vad du tycker.. från ditt eget perspektiv.. hih ha det bra kramar diana

2008-12-15 @ 22:32:22
URL: http://nementjena.blogg.se/
Postat av: vickan

haha :D:D:D:D snart dubbbbbliiing hahahahahah NOT <3

2008-12-16 @ 09:30:28
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Juliuuuuuo

Ni är för härliga :D

Till skillnad från Naturkunskapen...

2008-12-16 @ 13:56:20
URL: http://juliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0