Minnen 08

Ja, jag tänkte faktiskt göra precis som alla andra, att sammanfatta och samla minnen från 08.
Först blir det från januari t.o.m. maj .... (klicka för större bilder)

 
Prishyllan var riktigt tom i början av år 2008. Däremot fylldes den bara på med två medaljer och en pokal under den här tiden, en medalj fick vi med gruppen och den andra medaljen och pokalen i par. Emelie & jag gick också upp till silver i par ... Fick också två priser på klubbmästerskapet ... En första plats till Citruz, en andraplats i par, + att Citruz blev utsedda till "Årets dansgrupp" .


Jag var för första gången brunhårig ...


Vi 9or hade våran näst sista dansuppvisning med Gumaelius dansprofil.


Emelie och jag köpte våra pardräkter...


Vi var till Kalmar och tävlade ..


Bella fyllde 16 och bjöd oss på prinsesskalas !


Malin fyllde 15. & jag var ännu mörkare i håret, uuusch !


Vi hade tema Stilar & Trender, och vi hade också vårat sista öppet hus på Gumaelius...

Ja, det var en del som hände under januari t.o.m. maj 2008.
Mer sammanfattning kommer att dyka upp imorgon och på tisdag.

/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0