Heja mig :O



Ja, tyvärr visades inte våran semifinal i sammandraget från Christmas Cup, men det hade jag ändå inte räknat med ... För jag har ju inte turen på min sida, det har vi ju märkt förut ....
- Våran FINAL var inte ens med förra året på tv från Christmas Cup
- Emelie & jag missar nästan alltid PRECIS prick, det är alltså en strykning som har gjort att vi har missat prick i minst 3 tävlingar ....
- Jag missar alltid prick i singel ....

Och så har bussen som jag ska med antingen inte kommit alls, eller varit en halvtimma sen, tre gånger på en vecka ...

Ja, Heja mig ! ;D

Bellas semifinal i bugg visades iaf, så det var ju kul det :D

Dans är alltid lika kul att kolla på, så den timmen var iaf inget slöseri :)

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0