Bra på att överskatta ... ?


Ja, dagen har faktiskt känts kort, tro det eller ej, tisdagar som annars brukar vara oändligt långa ...
Det känns skönt att meddela att efter provet i naturkunskap imorgon så har vi inget mer att plugga till nu i år ! Gud, äntligen kan jag säga det ! :D

Pingisturnering hade vi idag i skolan ... Hmm, jag som hade fått för mig att jag var hyffsad på pingis, hade tydligen fått allt om bakfoten. Säkert de tio första matcherna kunde jag koras som förloraren, sedan vände det lite iaf. Slutresultatet blev iaf 5 vunna matcher, resten förlorade ... Hahah, ja, ibland kan man allt vara bra på att överskatta sig själv!

Imorgon blir det att köpa julklappar tillsammans med Julia :)<3 Trevligt, och förhoppningsvis blir det min sista julklappsjakt för i år!

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0