5km

Ja, då var också torsdagen avklarad för den här veckan. Fredag imorgon - otroligt skönt !
5km var alltså det som gällde på idrotten. Det gick faktiskt bra för mig, endast jag och Julia orkade springa hela tiden, utav tjejerna alltså :) hahah, killarna ska vi inte ens prata om, alla är grymt vältränade så det var ingen match för dom inte ...

Sen efter skolan blev det mys på Deed med Viktoria, Mira och Sara. Trevligt och mysigt som alltid, även om det blev en hel del plugg, som faktiskt behövdes !

Träning, pardisco efter det, och herrejävlar vad jag är taggad på tävling just nu ! Helt sjukt, men det beror nog med största sannolikhet på att vi nu ska tävla i guldklassen.

Nu ska jag ta och göra dagens övning på våran styrkekalender, vilket visade sig vara en tekniksak, balans - ngt som jag verkligen måste öva på.

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0