Allt & inget

Hejhej

Ja, det gick ju inte direkt så bra för min gata på VM, vann en match och förlora två. Tror att vi gjorde det förra året också, så jag står fast vid samma visa år efter år ... hahaha ;) Fast en förändring i år var att jag stod i kiosken där borta ... Trodde faktiskt att det skulle bli trist som jag vet inte vad, men två och en halvtimme bara flög fram. Ett plus är också att jag börjar få igång hjärnan lite nu efter sommarlovet, med tanke på att det blev en hel del huvudräkning idag ... 

Nyss hade jag och Olivia ett ganska deppigt samtal om självmord ... Jag säger bara stackars de människor så mår så pass dåligt att de inte känner att det är värt att leva längre ...
Jag tycker på ett sätt att självmord är ganska egoistiskt, man tänker på sig själv, att man ska få det bättre, men lämnar ofta en massa personer i sorg ... Det är liksom inte alltid den lättaste utvägen. 

jaja, nu orkar jag inte vara deppig längre, som jag blev efter det samtalsämnet ... Så jag sitter här och funderar över sommarlovet, hur bra det faktiskt har varit ! :) 






Jag hade världens bästa sommarjobb ! Dans, finns inget bättre ! Tänk också att bli uttagen som bland de bästa dansarna i Örebro, det är inte fy skam det ... :) <3



Fast det kunde gärna ha vart lite mer soool, men men ... 

+ att alla stunder med kompisarna har varit guuuuld ! <3 





Okej, jag känner att det blev ett långt inlägg det här ... 

/  Sara 

Kommentarer
Postat av: jazzi

fin blogg :)

2008-08-17 @ 19:18:20
URL: http://jazzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0