ointressant inlägg nr 1

Hejhej
Idag har det varit en helt vanlig dag, inget speciellt förutom att jag skulle ge Julia HENNES 2kr när hon minst ana det ... Vilket sluta med att jag, inte alls hemligt, kasta dom rakt på bordet framför henne (y) Yes, det där med att vara hemlig kanske inte riktigt är min grej...  
En bra sak är iaf att vi inte har behövt använda våra matkort än, och det är tur, för jag har sveriges fulaste bild på kortet, jag har världens min och allt på det, jag skojar inte :s  hahahha, och så ska man ju ha det kortet ett tag ... inte så kul va ;) 

Okej, känner att det här typ blev världens ointressantaste inlägg ... Men men så blir det ibland ;) 

Imorgon åker iaf familjen minus jag till Turkiet. Mega skönt för dom, mindre för mig ... hahah, menmen, så är det, jag får väl sociala mig med mormor och morfar, hahah, fast jag kommer typ inte vara hemma så mkt när jag tänker efter ... jaja, längtar iaf tills på fredag, då blir det myyyys hemma hos Malin :) <33 puuuss på det va :) 


Och imorgon är det sovmorgon, guuud så skönt :)  jag behöver inte gå upp föräns kl 7 (y)  och tro mig, jag gick upp 5.20 idag, så det ska bli ganska så skönt va ;) 


/  Sara 




Kommentarer
Postat av: viktoria

haha, jaa dessa 2 kr följde hela våran dag :) hahaha. <3

2008-08-26 @ 22:29:47
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: viktoria

haha, jaa dessa 2 kr följde hela våran dag :) hahaha. <3

2008-08-26 @ 22:30:42
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: hahahhah, ja, det har du nog rätt i ;) <3

2008-08-27 @ 08:19:07
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0