dansskor ?

Haaalluuu
Igår blev det inget bloggande ... Fy på mig !  aja, vanlig dag i skolan igår, och sen med hem till Vickan efter. Åt där och så, fick som vanligt världens lyxmat :) <3 Sen tog vi cykeln till träningen, jag på pakethållaren och stackars Vickan på sadeln ;)  hahahah :D Mkt skratt blev det innan träningen med Vickan, Emma och Therese :) Sen träna, och jag har nog aldrig kört så hårt på ngn coachad lektion förut ;) Sjukt trött sen när jag kom hem, så det blev typ bara dusch, mat och sen säääängen ! 


Första lektionen idag var idrott. Jag tror aldrig att jag har blivit så svettig och trött på en idrottslektion förut alltså, hahhaha ;D  sen rulla dagen på som vanligt :) Efter skolan blev det stan med Vickan en sväng, kollade lite på dansskor, jag måste verkligen ha nya nu ! Men självklart finns dom som jag vill ha inte i min storlek :S så typiskt mig alltså ... 
Sen blev det dans . Idag på kulturskolan. Riktigt kul var det att träffa Catrine igen alltså :) Och dansen var guld också, så det kommer att bli perfekt alltså ! :) 


Tillsammans är vi guld, Vickan ;) <3



/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0