Tisdag

Nu har det varit lite glest mellan inläggen igen... Aj aj inte bra!

Lördagsnatt och söndagen spenderade jag i alla fall hemma hos Calle.
Och som vanligt var det hur mysigt som helst! <3

Ny skolvecka nu också. Suck! Jag har verkligen tappat lusten känner jag,
men men det är väl inte så mycket att göra åt.
Igår kväll var det också träning. Par först och grupp sen.
Jag måste ju erkänna att jag är väldigt nöjd med våran par,
det känns hur bra som helst! Nu taggar vi bara tävling,
den 10 oktober är det dags, första tävlingen i star!

Just nu har vi företagsekonomi. Det är hur segt som helst ...
Men det positiva är att jag slutar redan kl halv 1 idag, hallelulja!

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0