Tävling, Kumla

Tävling i Kumla var det som gällde idag. Däremot var det ingen lika tidig tävlingsstart för min del.
Singel var först ut, och som vanligt missar jag finalen? Helt sjukt! Menmen, slutade 7a, så förhoppningsvis blev det prick och i så fall betyder det att jag ÄNTLIGEN kan lämna brons. Hahaha!

Grymt mycket bättre gick det för Emelie i guld, en andraplats och det betyder att den tjejen är uppe i star! Grymt kul!
Bättre gick det också för Therese, som slutade 1a i silver, och för Bella som slutade 3a i samma klass som Therese. Ni är grymma tjejer ! ♥

Sen blev det par, som gick bättre än singeln för mig, myckeet bättre!
Emelie och jag slutade 2a, så nu är vi uppe i star !! Så jävla kul!
Bella och Viktoria slutade också 2a i sin klass, så nu är dom uppe i guld!
Emma och Johanna slutade delad 4a,
skitbra dansat alla KSDare! ♥








/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0