Träningsdag

Det blev alltså träning med gruppen i ett par timmar. Vi kom en bit på dansen i alla fall. Och det känns bra eftersom att vi har privatlektion med Anna imorgon.

Efter träningen drog vi ner till pizzerian. En del köpta pizza andra sallad. Sen drog vi hem till mig och kollade på gamla dansfilmer. Hahaha, våran första tävling med gruppen, hahaha, skrattar så jag dör bara jag tänker på den!


Buss in till stan
sen och vidare till
Adolfsberg och
hem till Viktoria.
På vägen från
busshållsplatsen
hittade Viktoria ett
par glasögon,
som hon givetvis
tog med sig hem.















+ att vi har varit grymt duktiga. Jag och Viktoria har hunnit med en joggingrunda också. Pluspoäng till oss!

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0