Malin & träning

Nu är min data så där rolig igen, att det inte går att ladda upp bilder ...

Ja, jag var alltså hemma hos Malin idag. Henrik var också där, shit dom har ju snart varit tillsammans i ett år! Tiden går verkligen fort. Och det är som vanligt lika kul att träffa Malin !

Ikväll blev det träning som sagt. Först grupp, som skulle vara så intensiv, men nej, vi hade roligare saker att prata om istället ... Annas avancerade var precis lika bra som den alltid är. Snart närmar sig också uppvisningen, så nu blir det en del fix inför den.

Imorgon börjar jag inte förän vid 11.25, men eftersom att bussarna går sämt så måste jag åka in redan kl 9.30. Kuuuul...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Elin

hej ny blogg: ewidmark.blogg.se

Check it out! :D

2009-03-30 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0