Tiden går fort när man har roligt

Ja, träningen gick bra trots den enorma träningsvärken. Kände inte så mycket av den när jag var varm, men nu kommer den sakta krypandes...
Träningen var som vanligt toppen! Anna berättade att det efter idag bara är två gånger kvar. Hjälp vad tiden går fort!

Hahah, sen ikväll när vi kom hem, har Emelie och jag hunnit med att rejält skrattanfall som aldrig riktigt ville sluta. Det började med att när vi kom in genom dörren så gick båda in till badrummet för att tvätta händerna. Emelie var lite snabbare än min så hon står lite ivägen när jag ska torka händerna... Sen står båda där, för att sen skynda vidare mot köket (tror att båda hade insett att vi tävlade om vem som skulle ha micron först), så båda går ut i hallen, Emelie har mig hack i häl. Båda kommer in i köket, Emelie som låg lite före kollar i skåpet efter tallrikar, men det skulle hon aldrig ha gjort, där var det tomt, vilket jag alltså insåg så jag öppnade istället diskmaskinen och hinner först!

Sen går jag och sätter mig vid bordet, öppnar ett nytt mjölkpaket, och herrejävlar det blev en dålig öppning, jag hinner tänka att Emelie kommer att kommentera det... Emelie kommer, sätter sig, och det första hon gör är att säga "sara, vilken dålig öppning!" Hahah, vad var dte jag sa? ;)

Sen lutar sig Emelie bak i soffan, "Åh typiskt, en rygg bakom kudden" Hahahaha, lite fel där va ?!
Sen får vi besök i soffan av våran katt, "Onej nu kom Tarzan.. "
Sen sticker pappa in huvudet i vardagsrummet, "Onej nu kom farsan..." tillägger Emelie, Hahaha

Ja, jag tror att vi skratta i säkert en kvart efteråt! 



Emelie och jag har ju våra stunder ... Hahah
Känner att det här inlägget blev långt...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

tarzan och farsan hahahahhahah klockrent!

2009-03-23 @ 21:32:19
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0