träning

Träningen idag gick väl kanoners. Gruppträningen blev väl som vanligt kanske inte den mest effektivaste, men Viktoria och jag fick i alla fall lite gjort på dansen vi ska köra nere i Spanien. För er som inte vet så ska vi svenskar som ska ner till Spanien vara med på någon uppvisning där, och då sa ju jag och Viktoria att vi kunde dansa .. Hellre det än att sjunga i alla fall ! 

Lite nya steg att träna på till pardiscon har Emelie och jag nu också. Känns skönt att inte bara behöva träna på samma sak hela tiden. 


Imorgon är jag också "försökskanin" när Anna ska massera. Hahah, Emma tyckte ju i alla fall att det var skönt, hahah! Så det blir säkert toppen (y)

/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0