Tjejerna gör träningarna ännu roligare !

Och så var vi snart i mitten av skolveckan, grymt skönt! Däremot är det mindre kul med uppsatsskrivning imorgon på spanskan, jag kommer nog faila... Det är så sjukt mycket i skolan och på dansen nu, så jag tror att jag snart blir tokig! Hahah, men då är det ju tur att det finns dom som gör allt lite bättre. På dansen är det utan tvekan Emma, Johanna, Bella, Viktoria och så självklart syster som alltid är där och gör det ännu roligare med dansen! ♥




Hahahah, den här tjejen bevisade idag för Emelie och mig att hon har världens vigaste tumme !! Hahahah, och ja, det skrattade vi åt ett ganska bra tag ...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Hahaha, synd att jag inte har någon nytta av min vighet (av tummen) i dansen då :( hahahahahahahaha!! <3

2009-03-11 @ 08:55:26
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0