Söndag - början på en ny uppladdningsvecka

Och så var det söndag igen. För en gångs skull känns det som om jag har hunnit med en hel del den här helgen. Kanske beror det på att vi var ute redan i torsdagskväll ? Jo så är det nog.
Nu börjar en ny uppladdningsvecka - tävling på lördag! Så för att ladda batterierna blir det mycket mat och vatten i veckan. Mycket träning också för den delen. Ikväll kör vi grupp från halv 6 till 7, sen blir det Annas avancerade disco i en och en halv timma. Det ser med andra ord ut att bli en riktigt rolig danskväll !

Innan det blir det tyvärr att plugga så ögonen brinner. Språkvecka nu till veckan vilket gör att vi har uppsatsskrivning på spanskan på onsdag och vanligt prov på fredag. Hmmm, mindre kul när man knappt hinner plugga den här veckan, känner på mig att det kommer bli mina sämsta spanskaprov i världshistorien !



Nu taggar vi tävling igen tjejer !  ♥

/ Sara

Kommentarer
Postat av: mathilda!

shiet gud vad roligt att tävla i disco :)

Själv dansar jag cheerdance i Hudiksvall! Vi tävlar och har vunnit SMguld i några år nu. om 11 dagar är det DM för oss igen. Jag tittade på videosarna, ni var grym ju. Okej jag vet inte så mycket som disco i sig men det såg grymt ut! :)

2009-03-10 @ 13:45:40
URL: http://maathiildaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0