Onsdagar = pluggdag !

Nu har Elin varit snäll och lagt till visningsbilden också. Tack Elin för allt - verkligen toppen!

Hmm, nu blir det plugg, plugg och åter plugg. Onsdagar är känd som min pluggdag eftersom att jag i stort sett dansar varje dag annars ... Idrott och hälsa prov imorgon, teori alltså, men man kan redan en hel del och tur är väl det - för jag har inte hunnit plugga speciellt mycket.

Och läppstiftet är äntligen mitt ! Hur nöjd som helst. 
+ att jag är grymt taggad inför imorgon - Risbergskafest då ju, med Afterski-tema. Klädsel är bestämt, svarta leggings av något slag (för de flesta andra blir det lackleggings, men jag har varken sånna eller pengar, så för min del blir det spetsleggings) en svart tröja/tunika/linne, bandana i olika färger och så pricken över i:t, som grädden på moset skidglasögon. Yeaah, vi kommer vara grymt snygga !


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack =)

o detsamma =)

2009-03-04 @ 17:20:37
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Vickan

Jag ser ingen visningsbild ? :S

2009-03-04 @ 20:23:46
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0