Onsdag

Kul att det inte går att ladda upp bilder - så det blir ett lite halvtråkigt inlägg kanske men...

Pappa köpte i allafall en ny parfym till mig idag, och som tur var slapp jag betala den. Jag vet inte riktigt vart mina pengar tar vägen, men slut är dom alltid. Hahah

Hmm, imorgon är det alltså dags för audition för sommarjobbet. Just nu känner jag inte så mycket, kommer säkert vara lite nervös imorgon. Men jag gjorde det här förra året också, så jag vet ju att det inte är så farligt. Haha !

Matteprovet idag gick åt helvete, våran lärare är ju lite konstig också som tar med saker han tror att vi har gått igenom och jobbat med, men som sedan visade sig vara b-kurs ... Kul liksom !

Nu blir det lite engelskaplugg. Jag, Viktoria, Mira och Julia ska ju redovisa om Will Smith på tisdag, så det underlättar ju om man har något att säga då...


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0