Lördag

Riktigt skönt med helg måste jag ju säga, men det är jag nog inte ensam om att tycka. Hittills jag har faktiskt hunnit med att både pluggat lite och en liten joggingrunda också. Emelie följde också med, vi känner att konditionen nog behöver bättras på - för tänk om vi snart kommer upp till A-klass med gruppen ..- Herregud, då blir det att dansa i två minuter i ännu snabbare tempo. Så ut och bättra på konditionen nu Experience ;)


Hmm, nu måsta jag skynda mig lite, ska duscha och fixa en del och sen ta bussen in till stan vid 13.40 för att träffa Elin. Vi har planerat att dra ut till Stadium outlet och lager 157. Senare kanske det blir filmmys med Viktoria, Julia, Mira och Karin. Trevligt !

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0