Lördag - överallt & ingenstans

Nu kom jag precis hem efter en heldag/kväll på stan. Eller ja, jag har varit runt överallt idag känns det som. Det började med att jag träffade Elin på stan runt kl 2. Sen blev det lager 157, buss till Stadium outlet, promenad till Rusta, vi upptäcker att det redan har stängt, promenad upp på stan, vidare till ica. Usch, vad ont i fötterna jag har nu ! Jag tog nämligen på mina nya skor med klack idag, vilket kanske inte var det smartaste valet jag gjort...

Sen träffade jag Mira, det fick bli en sväng på Deed innan jag återigen träffade Elin för att sen dra till Julia i adolfsberg. Där blev det filmmys med Twilight. Riktigt bra film, kan jag lova !

Nu sitter jag här, ont som tusan i fötterna - men det är det värt efter en sån här toppendag ! ♥



Hahah, guld är du tjejen, som har stått ut med mig idag trots mina klagningen på ont i fötterna och att jag fryser ;) hahah, bbbbbaarkbborrevägen, haha !

/ Sara

Kommentarer
Postat av: jullebullelele

Tack för ikv :) <3

2009-03-08 @ 00:39:45
URL: http://juliafrejd.blogg.se/
Postat av: Elin

ahaha det ser verkligen ut som jag står och gör en dans.





TAck för dagen! :D <3

2009-03-08 @ 11:18:53
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0