Fredag

Skönt att det äntligen är fredag!

Skolan rullade på, med matte, svenska, spanska och sen seminarie på historian. I väntan på festkommitémötet blev det en sväng på stan med Viktoria, Karin, Sandra och Elin. Jag köpte (trots brist på pengar) ett par shorts, så nu får gärna sommaren komma! Men nej, inte ritkigt än tydligen eftersom att det har snöat oavbrutet idag... Jag hatar förresten när det snöar. Mitt hår blir fluff ... Hade platt imorse, efter svängen på stan blev det att sätta upp håret, kunde inte ha det utsläppt. Hahah, men sen när jag kom till bussen sen, vafr jag tvungen att ta bak min lugg också, eftersom att den annars hängde ihopklistrat i tre slingor...

Kvällen blir lugn - jag är hur trött som helst.



Dom nya shortsen (y)

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Vickan

Riktigt najs till sommarn ! :) <3

2009-03-27 @ 22:00:12
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0