Dagen efter

Dagen efter tävling.
Jag är som alltid lika seg. Kom nyss ut ur duschen, riktigt skönt att få bort de tusen kilo hårspray jag hade i håret.
Nu i eftermiddag kommer Malin hit. Gud, vi har inte träffats sen sportlovet?! Alldeles för länge sen alltså !
Senare blir det träning, men både idag och imorgon skippar vi gruppträningen. Vi behöver vila lite ifrån gruppdansen ett tag tror jag, hahah. Så idag blir det bara Annas avancerade disco - skönt !

Eftersom att vi börjar halv 12 imorgon och jag har ingen lust att åka in redan kl halv 10 med bussen så sover jag hos Viktoria inatt. Mys !



Dans är lycka !


/ Sara

Kommentarer
Postat av: Vickan

Dans är lycka!! TILL MAX!

MEN DEN DÄR BILDEN ÄR HEMSK PÅ MIG HAHAHA <3

2009-03-15 @ 18:13:26
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0