Då var veckans träningar igång

Nu är jag hemma igen efter träningen. Gruppträningen var väl kanske inte alltför effektiv, men vi hade ju roligt i allafall! Man måste ju kunna umgås med folket man dansar med, för då blir man ju också tightare som grupp. Det är ju bra !
Annas avancerade disco är som vanligt grymt bra. Det är där man tar ut sig och det är där man får viljan att fortsätta köra hårt även om man är helt död. Anna är bäst, så är det bara!

Måndag imorgon, vilket betyder att skolan drar igång igen. Men vi börjar inte förän kl 13. Vem har sagt att Rudbeck har jobbigaste schemorna ? Inte jag i allafall !




Anna - bästa tränaren, kommer ihåg när jag var sisådär 8-9 år när jag dansade på Nerikes dansinstitut (det var alltså innan jag böt till Knut Säborg) och hade Anna då också ;) På en uppvisning dansade vi till "bä, bä, vita lamm" i pyjamas! Hahah, ja det var tider det..

/ Sara


Kommentarer
Postat av: VIckan

Hahaha, de där med bäbä vita lam, de va mer än vad jag viste !! Hahah <33

2009-03-09 @ 07:58:10
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0