Bland nationella, migrän och audition

Ja, det var alltså två saker som kretsade i mitt huvud idag. Hur jag skulle klara det muntliga nationella i engelska, speciellt utan att skratta. Jag och Viktoria brukar ju nämligen ha en förmåga att skratta ibland när man kanske inte ska skratta, men idag klarade vi det galant ! Skönt att ha det ur vägen i allafall.

Hmm, sen var det ju kul att man lyckas få migrän just idag när det var audition och grejer, och jag som inte har haft det på jättelänge. Men det är ju så typiskt mig ... 

Efter skolan blev det stan en liten snabbis. Var tvungen att köpa smink, täckstift, foundation och mascara eftersom att det var helslut. Det är alltid lika kul när allt tar slut samtidigt! Så det blev smink för 400, men då fick jag ju också ett presentkort på h&m laddat med 100kr. Ja, helt okej.

Ja, sen var det alltså dags för audition. Känns sådär, alla var sjukt bra... Men jag gjorde i allafall mitt bästa och det är ju det som räknas ! ;) Det blev lite improvisationsövningar, både enskild och två och två med kroppskontakt. Koreografi blev det också. Och sen solot, som inte gick så bra som jag hade velat ... Hahah, aja nu är det gjort!


I år får jag nog räkna med något annat sommarjobb, men auditionen var hur som helst skitrolig!

/ sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0