Måndag

Imorse vaknade jag hos Viktoria. Vi åt frukost och tog bussen in till stan.
Vi och alla tusen grejer som vi skulle använda hemma hos mig. Ingredienser till alla kakor
+ material till våra fina påsar... Det var inte lite saker att släpa på kan jag lova!
När vi äntligen anlände till Vintrosa blev det bakning hemma hos mig.
Och gud så duktiga vi var!
Vi sålde faktiskt slut på alla påsar idag. Inte illa!

Nyss var jag ute och körde lite intervaller. Nu blir det mat och dusch.


Du är bra du Viktoria! ♥

& imorgon är jag ledig!

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

vi äger ju! :D

á la vira <3

2009-06-15 @ 23:42:27
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0